1399-08-06 13:48
574
0
71228
مسئول بسیج دانش آموزی گلستان عنوان کرد؛

پیش بینی 801 برنامه ویژه هفته بسیج دانش آموزی در گلستان/ ناگفته هایی از احسان دانش آموزان به همکلاسی های خود

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در این استان را تشریح کرد.

به گزاش گلستان ما؛ محمود علیخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بالغ بر 801 برنامه ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: همه برنامه های این هفته در بستر فضای مجازی و نرم افزار «شاد» و فضای فیزیکی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گلستان با بیان اینکه امکان برگزاری مراسمات هفته بسیج دانش آموزی در نرم افزار شاد فراهم شده است تصریح کرد: با همکاری وزارت آموزش و پرورش  این بستر فراهم شده است و ما آموزش یاوران ولایت را در این نرم افزار به صورت مجازی انجام داده ایم.

علیخانی در ادامه بیان کرد: تاکنون یک هزار و 450 بسته معیشتی توسط دانش آموزان بسیجی جمع آوری و با همکاری پایگاه ها در بین همکلاسی های نیازمندشان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نوجوانان با دستان کوچک همواره کارهای بزرگ انجام داده اند، تاکید کرد: ما ناگفته هایی از احسان دانش آموزان که به صورت خودجوش و آتش به اختیار برای کمک به دوستان خود و اجرای طرح «مهر پنهان» با کمک معلمان و مدیران مدارس داریم که همچنان هم ادامه دارد.

علیخانی اضافه کرد: در حوزه ضدعفونی کردن مدارس و حتی امنیت آزمون سراسری با آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته ایم و اکنون در طرح پویش تهیه تبلت  برای دانش آموزان بی بضاعت اعلام آمادگی کرده ایم.

وی همچنین به کسب رتبه سوم و ششم کنکور سراسری و رتبه دوم فنی حرفه ای توسط دانش آموزان بسیجی استان خبرداد و گفت: بالغ بر 250 دانش آموز بسیجی  ما در کنکور رتبه های دو رقمی کسب کرده اند.

مسئول بسیج دانش آموزی گلستان در خاتمه از فعالیت یک هزار و 300 رده بسیج دانش آموزی در 60 درصد مدارس استان گلستان خبرداد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.